Matkailun markkinatutkimus: Potentiaali ja kohderyhmät

Tutkimuslöydökset: Potentiaali ja kohderyhmät

Paikka:      Teams
Aika:          keskiviikko 28.9.2022 kello 14–15
Kenelle:    House of Laplandin kumppaneille ja sidosryhmille

Millaista markkinapotentiaalia Lapilla on? Onko pandemia vaikuttanut siihen? Millaista markkinapotentiaalia on lumettomalla ajalla? Entä  mikä Lapissa kiinnostaa? Mitä mielikuvia Lappiin liitetään?

House of Lapland teetti vuonna 2020 matkailun kuluttaja- ja markkinatutkimuksen kolmella markkinalla Saksassa, Ranskassa ja Isossa Britanniassa. Kesän 2022 aikana on toteuettu seurantatukimus, jonka tavoitteena oli selvittää markkinatilanne pandemian jälkeen. Löydöksiä tarkastellaan teemoittain kolmen webinaarin sarjassa 2022 aikana.  Ensimmäisessä webinaarissa käsitellään markkinatilannetta.

Tervetuloa mukaan!

Ilmoittaudu tästä linkistä tiistaihin 27.9.2022 mennessä.

Tilaisuus järjestetään osana Lapin kansainvälisen matkailun markkinatutkimuksen hanketta. Hanketta rahoittaa Lapin liitto.