Tilaisuus on valiettavasti peruttu koronavirustilanteen takia. Järjestämme tilaisuuden uudellen myöhemmin sovittavana ajankohtana. Seuraathan House of Laplandin kanavia twitterissä ja Facebookissa, niin saat tiedon ensimmäisten joukossa!
Paikka: Hotel Santa Claus, Rovaniemi
Aika: vahvistetaan myöhemmin
Kenelle: House of Laplandin kumppaneille ja sidosryhmille
Markkinointi muuttuu kovaa vauhtia. Digitaalisuus, sosiaalinen media ja viihteellistyminen muuttavat media- ja markkinointikenttää jatkuvasti. Mahdollisuuksia on yhä enemmän, mutta kuinka erottua edukseen digitaalisessa maailmassa? Entä millaisella markkinoinnilla tehdään tulosta?
Kutsumme sinut kumppanimme Granon kanssa keskustelemaan markkinoinnista kahvin ja pikkupurtavan merkeissä
Ohjelma:
Tervetulosanat
Toimitusjohtaja Sanna Tarssanen, House of Lapland
Missä mennään ja kuinka pysyä kartalla?
Markkinoinnin trendit 2020
Veli-Pekka Ojamaa, markkinointipäällikkö House of Lapland
Eränkävijät – Sarjan tarina
Kuinka Suomalainen luontoformaatti vietiin maailmalle?
Teemu Hostikka, NTRNZ media Oy
Vahvat kumppanuuudet – strategiaa vai sattumaa?
Kumppanuuksien merkitys brändille ja yrityksen kasvulle kansainvälisessä kontekstissa,
Minna Sutinen, CEO ja Maarit Sinikangas, International Business Strategist, Projectico Oy
Digitaalisen aineiston hallinta – välttämätön osa jokaisen organisaation arkea
Timo Luoto, vanhempi konsultti, Grano Oy
Ilmoittaudu tilaisuuteen 13.3 mennessä tästä: https://bit.ly/2vOncuJ
Lisätietoja: toimitusjohtaja Sanna Tarssanen, 040 861 1149, sanna.tarssanen@houseoflapland.fi
Yhteistyössä: