Matkailun markkinatutkimus: Markkinoinnin ja myynnin tueksi

Tutkimuslöydökset: Markkinoinnin ja myynnin tueksi

Paikka:      Teams
Aika:          keskiviikko 26.10.2022 kello 14–15
Kenelle:    House of Laplandin kumppaneille ja sidosryhmille

Miten tutkimuksen tuloksia kannattaisi hyödyntää markkinoinnissa ja myynnissä? Millaisin viestein kohderyhmiä puhutellaan? Entä millaisia tarpeita potentiaalisilla asiakkailla on ja miten niihin kannattaisi vastata?

House of Lapland teetti vuonna 2020 matkailun kuluttaja- ja markkinatutkimuksen kolmella markkinalla Saksassa, Ranskassa ja Isossa Britanniassa. Kesän 2022 aikana on toteutettu seurantatukimus, jonka tavoitteena oli selvittää markkinatilanne pandemian jälkeen. Löydöksiä tarkastellaan teemoittain kolmen webinaarin sarjassa 2022 aikana.  Kolmannessa webinaarissa aiheena on tulosten hyödyntäminen markkinoinnissa ja myynnissä.

Tervetuloa mukaan!

Ilmoittaudu tästä linkistä tiistaihin 25.10.2022 mennessä.

Tilaisuus järjestetään osana Lapin kansainvälisen matkailun markkinatutkimuksen hanketta. Hanketta rahoittaa Lapin liitto.