House Of Lapland
Meistä
  • Tutkimuksia ja selvityksiä
  • fi
    • en
European Regional Development Fund Leverage from the EU 2014-2020
House Of Lapland
  • fi
    • en
  • Matkailu
  • Asuminen
    • Löydä paikkasi Lapista
  • Elokuvakomissio
    • About Lapland
    • Filming Lapland
    • Plan Your Production
    • Contact Us
  • Business
  • Meistä
    • Tutkimuksia ja selvityksiä
  • English
  • Suomi
  • Etusivu›
  • Meistä›
  • Tutkimuksia ja selvityksiä

Selvityksiä Lapista

Vuosien varrella Lapin markkinointiin ja viestintään liittyen on tehty erilaisia tutkimuksia ja selvityksiä. Sukella tiedon pariin alta.

Mielikuvatutkimus Lapista 2024

Lapin muuttajapotentiaali kasvussa 2022

Lappi houkuttaa asuinpaikkana yli 600 000 suomalaista.

Lappi houkuttelee asuinpaikkana joka viidettä 18–59-vuotiasta suomalaista

Tutkimuksessa kartoitettiin Lapin vetovoimatekijöitä ja muuttajapotentiaalia.

Tutkimustulos: Koskematon luonto ja luonnonilmiöt kiinnostavat Lapissa eniten

Tutkimustulos: Koskematon luonto ja luonnonilmiöt kiinnostavat Lapissa eniten

Lapin innovatiivinen ilmiömarkkinointi herätti kiinnostuksen matkustaa Lappiin

Selvitimme Lapin kesään liittyvien kampanjoiden onnistumista ja Lapin brändiä suhteessa kilpailijoihin.

Tutkimustulos: Lappi kiinnostaa työorientoituneita eurooppalaisia

Kv. osaajille teetetyn tutkimuksen mukaan Lappi kiinnostaa asuinpaikkana myös kansainvälisesti.

Lappi kiinnostaa asuinpaikkana seikkailunhaluisia ja etätyöntekijöitä

Tutkimuksessa selvitettiin minkälaiset ihmiset voisivat olla kiinnostuneita muuttamaan Lappiin.

Lappi – Tavanomaisen yläpuolella

  • Matkailu
  • Asuminen
  • Elokuvakomissio
  • Business
  • Meistä
  • English
  • Suomi

Käytämme sivuillamme evästeitä. Käyttämällä palvelua hyväksyt evästeiden käytön. Lue lisää evästeiden käytöstä.