Etusivu› Rekry: Projektipäälliköksi av-alan selvityshankkeeseen Rekry: Projektipäälliköksi av-alan selvityshankkeeseen Etsimme projektipäällikköä Lapin alueellisen av-alan tuotantokannustimen selvityshankkeeseen. Projektipäällikön vastuulla on...
Etusivu› Muuttokuumetta-kampanja puhutteli ydinkohderyhmää Muuttokuumetta-kampanja puhutteli ydinkohderyhmää Muutokuumetta-kampanjalla pureuduttiin Lapin muuttajapotentiaalitutkimuksessa todettuihin muuton esteisiin. Tutkimuksessa havaittiin Lappiin...
Etusivu› Business Lapland -markkinointibrändi terävöittää elinkeinomarkkinointia Business Lapland -markkinointibrändi terävöittää elinkeinomarkkinointia Lapilla on vahva brändi matkailukohteena, mutta Lappi liiketoiminta-alueena on vielä hahmottumaton kohderyhmien silmissä. Tehokkaan...
Etusivu› Yhteydenottoja potentiaalisilta investoreilta Business Laplandin avulla Yhteydenottoja potentiaalisilta investoreilta Business Laplandin avulla Lappi-tason yhteinen liiketoiminta- ja investointikohteiden markkinointi on tärkeää. Yksinään kuntien resurssit ovat liian pieniä,...
Etusivu› Yhteinen tahtotila mahdollistaa tehokkaan markkinoinnin Yhteinen tahtotila mahdollistaa tehokkaan markkinoinnin Lapin ELY-keskus on tehnyt yhteistyötä mm. työvoiman rekrytoinnissa House of Laplandin kanssa. Yhteistyö on toiminut erinomaisesti ja...
Etusivu› House of Lapland toiminnan tulokset 2019 House of Lapland toiminnan tulokset 2019 House of Laplandin tehtävä on huolehtia siitä, että Lappi näkyy, kuuluu ja kiinnostaa matkakohteena, asuinpaikkana,...